Tinggalkan komentar

Geguritan Imam Khotib Utomo: Guru Kang Sejati

GURU KANG SEJATI

Geguritan Imam Khotib Utomo

Aku rumangsa bodho
Ilmu wis cumepak
Ora ana sing jodho
Nagih marang pangeran kang kumebak

Nanging aku ora bodho
Ilmu sing dak tampa
Dak aturake marang wong kang kurang begja
Bisa nampa lan ngaturna

Aku dudu wong pinter
Aku uga dudu wong cerdas
Ananging………
Aku manungsa kang duweni pangrasa
Alamku lan agamaku
Dak sawang ilmu ing jero atiku

Aja rumangsa pinter
Yen awakmu ora tau bodho
Anane wong bodho
Nambahi rasa ana ing donnya

Pinter
Saiki akeh wong sing minteri
Pinter akale nanging ala kelakuane
Saiki akeh uwong kang keminter

Pintere manugsa
Mung pinter sadarma
Pintere ilahi
Pinter kang sejati

Aku kepingin???
Duweni guru kang duweni ilmu sejati
Apa bae piwulangmu bakal dak lakoni
Dak enteni tekamu nganti tekane pati!!!

Bojonegoro, 2010

About Kumpulan Fiksi

Blog ini bertujuan untuk menghimpun dan berbagi karya-karya fiksi dan yang terkait. Karya fiksi diantaranya cerita pendek atau cerpen; cerita bersambung atau cerbung; novel; dan puisi. Tulisan lainnya berupa resensi atas karya-karya fiksi, profil pekerja seni, catatan atau ulasan yang terkait dengan penulisan, dan sebagainya. Rubrik masih bisa dikembangkan sesuai dengan kebutuhan. Semoga bisa menjadi ajang untuk melatih diri berkarya, dan berharap pula bisa meramaikan jagad sastra Indonesia. Jadi, bila anda memiliki karya, tidak usah meragu untuk mengirimkan karya anda ke: kumpulanfiksi@gmail.com

Tinggalkan Balasan

